torsdag den 22. november 2012

Endnu en terapi opskrift.

Nu hvor strikketøjet får mig til at slappe meget af, har jeg måtte ud og investere i en ny opskrift + utroligt lækkert garn.

Har længe kigget efter en vest med elefanter i bærestykket, så da jeg faldt over hjemmesiden: http://www.garn-garagen.dk/, hvor der var denne skønne opskrift:
Ja så måtte jeg bare købe den + garnet til. 

Ved godt at der er en del der mener det er en pigemodel, men har købt garnet i blåt og grønt og vil så strikke den med elefanter i stedet for hjerter. Håber det vil fungere, ellers må min niece få den i stedet :)

Det meste er ret rundt på rundpind, så der er heller ikke her, det store at skulle tænke over, det er meget rart, så er det bare mine hænder der skal arbejde :)

2 kommentarer:

  1. Den bliver så fin i de farver og er ikke kun til piger, jeg kan fint se den til en sød dreng ;-)

    Rigtig god bedring - håber du snart får så meget ro igen er du bliver rask.

    Kram

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig kan den passe til en dreng! Det er bare nogle rigtig flotte farver.
    Hvor er det skønt, at du kan slappe af med at strikke. Jeg håber, du snart får det bedre.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails