mandag den 19. november 2012

Lidt hygge må der til :)


Mums se lige hvad jeg for nylig har hygget mig med.
Var så heldig at Milas og jeg modtog lidt af de småkager min søster havde lavet til Halloween.
De er bare super søde og smager rigtig godt.
R fik lov at smage, han mente at der bare manglede hindbærsyltetøjet, så var der hindbærsnitte :)

Samtidig får jeg også drukket lidt te igen, har nemlig fået den fine smarte tekande fra QDO, synes den er så fin, er dog lidt bange for at bruge den når Milas er vågen, hvis nu han får den væltet, den er af glas.

Det eneste minus, jeg umiddelbart har ved den, er, at den er møg svær at gøre ren, fordi man skal have håndtaget af for at kunne komme ned i den, da det et lavet af hård plast.
Men fin det er den :)

2 kommentarer:

  1. Det ser altså hyggeligt ud... Får altid lyst til at bage hindbærsnitter når de bliver nævnt.. hmm..

    SvarSlet
  2. Du er nu heldig at have en søster der er så god til det med kage er blevet fristet af dem på hendes blog også

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails