mandag den 20. januar 2014

Madplan uge 3

Som noget nyt her i år 2014 er jeg som mange andre også landet på instagram, derinde hedder jeg Snoretoppenmicha og billeder af min mad kan ses under #sundmadmicha

Jeg vil derfor fremover ikke lægge alle billeder ind på ugeplans indlæggene, kun nogle få af dem.

Denne uge har jeg dog ikke fået taget så mange, kun af onsdagens frokost og aftenmaden fredag, men det var ikke mig der lavede den.

Mandag: Spagetti med kødboller og råkostsalat
Tirsdag: Frikadeller med broccoli, kartofler og råkost
Onsdag: Pitabrød med salat, kylling og pomfritter fra acti fry
Torsdag: Fiskefilet med rillekartofler og gulerødder i ovn
Fredag: Drengene alene hjemme - jeg fik super lækker mad hos min søster
Lørdag: Flæskesteg med kartofler, chips, sovt og råkost
Søndag: Hjemmelavet pizza og råkost

Nedenfor billedet af fredagens aftensmad lavet af min søster og svoger. Det smagte virkelig super godt. Ser frem til min søster smider en opskrift på sin blog, for den må laves herhjemme også. 


Vi forsøger stadig at leve efter en lidt grønnere madplan, det er dog ikke hver dage det lykkes. Gamle vaner er svære at komme af med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails