onsdag den 5. juni 2013

Buzzador - Braun SkinSpa - Silk-épil 7

Da jeg blev tilbudt at købe denne epilator billigt gennem buzzador, slog jeg straks til. Min den gamle Silk-épil SoftPerfection er ved at have nogle år på bagen, så har et stykke tid, godt kunne trænge til at blive skiftet ud.

Det der tiltalte mig meget ved Silk-épil 7 var at den er ledningsfri og kan bruges i badet. Da den samtidig har et exfolier hoved med, så var jeg ikke i tvivl, det måtte blive den der blev min nye epilator.

Tidspunktet for modtagelsen var bare perfekt, da vi skulle holde bryllupsfest d. 1. juni, så jeg var helt sikker på at få den afprøvet i hvert fald i den anledning.

Så da vi var landet i det sommerhus, festen skulle afholdes i, og den første dag stod på sol på teressen, hev jeg min nye epilator frem og satte mig ud i solen. Det var helt underligt at kunne sidde derude med den og ikke være afhængig af en ledning.

Denne epilator skulle være blidere de følsomme steder på kroppen, og jeg må sige at det er den, mærker det dog mest på benene, hvor jeg kunne mærke den gamle mere. Dog havde jeg lidt svært ved at den kun skulle føres en vej op af benet og ikke frem og tilbage, som min den gamle.

Da den er blidere har jeg også forsøgt mig i bikiniområdet samt under armene, og ja den er blidere, men av det gør stadig ondt, så om jeg får brugt den på denne måde ellers, det må tiden vise, nu har jeg forsøgt, synes dog alligevel at det er klart et plus at den er blidere, for det gør ikke så ondt, som da jeg i sin tid prøvede med den gamle.

Skulle også forsøge mig med exfolie delen, som meget gerne skulle bruges under vand. Jeg havde godt nok nerver på, da jeg tog den med under bruseren, så billig var den heller ikke. Men det fungere, den kører super ved brug under vand. Det var også her jeg forsøgte mig med epilatoren de følsomme steder, og tror det var meget fornuftigt, sådan en gang varmt vand det hjælper alligevel, når det niver.

Det at jeg havde jeg lidt svært ved at få den til at tage alle hårene på benene trækker dog lidt ned, men efter lidt forsøgt lykkedes det nogenlunde. Tror simpelthen det er fordi jeg skal vænne mig til hvordan den skal føres, for der er godt nok stor forskel i forhold til den gamle.

Så på længere sigt håber jeg vi nok skal blive gode venner.


Buzzador:
Som buzzador får jeg mulighed for at afprøve forskellige produkter, arrangere lidt forskelligt for venner og familie, hvor de også kan få en oplevelse af et produkt inden køb.
Nogle ting er gratis, mens andre som denne Braun Silk-épil 7 er købt med rabat for at jeg kunne prøve den, og introducere exfoliedelen til venner og familie.
Som buzzador er det vigtigt at fortælle om sine oplevelser med de forskellige produkter, både gode og dårlige. Da det er os som forbruger, der kan fortælle firmaerne, om deres produkter reelt står inde for det de ønsker.

Kunne du også tænke dig at blive buzzador, så skriv din mail og jeg sender dig en invitation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails