fredag den 7. juni 2013

Patchworktæppe status d. 7/6

Så er det tid til endnu en lille status på mit patchwork, det går langsomt, men sikkert fremad.
Jeg bliver ved at løbe tør for sekskanter, så må vist have lavet mig nogle flere.

Nu er status at jeg har syet 55 stk. blomster sammen. Så det går hurtigt i øjeblikket, men det er jo med at gribe nålen, når lysten er der.

Om det fortsætter i dette tempo tvivler jeg på, har et par strikkeprojekter, jeg også gerne ville i gang med. Må hellere lave nogle af dem, nu hvor jeg skal sidde mere stille end jeg plejer.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud! Ja, det gælder om at smede, mens lysten er der. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor sejt at det skrider så godt fremad :D Det er virkelig nogle fine farver og er spændt på at se det endelige resultat...

    SvarSlet
  3. Sikke et arbejde, men de ser super flotte. Jeg glæder mig også til at se det færdige projekt :)

    SvarSlet
  4. Ej hvor bliver det altså bare fint!! :-) det ville jeg ønske jeg også havde mod på, at springe ud i så stort et projekt :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails