torsdag den 6. juni 2013

Dejlig dag med dejligt vejr

og super skønne gæster.

Det var hvad dagen i lørdags bød på, da det var denne dag vi havde valgt at holde vores bryllupsfest.

Vi blev jo gift i dec. helt præcist d. 12-12-12 kl. 12.12, bare for at være besværligt, men sådan er vi :)

Familien var lovet en lille fest, og da vi ikke er til det formelle bryllupshalløj, hvilket turen på rådhuset vist indikerer, så blev det til en lille hyggelig havefest i mine forældres sommerhus.

Menuen stod på helstegt pattegris med masser af god tilbehør og selvfølgelig en bryllupskage kreeret af min kagekyndige søster. Hvad skulle vi dog gøre uden hende :)

Vejret kunne vi på ingen måde klage over, solen strålede og der blev hygget både i haven og ved vandet. Børnene legede super sammen uden de store problemer. Så alt i alt en rigtig skøn dag.

Jeg mangler dog stadig lidt billeder fra dagen, da min kære fotografmand vist har lidt rigeligt med billeder han skal lave i øjeblikket, men der vil løbende komme lidt forsinkede indlæg om de forskellige elementer fra festen. Håber i vil bære over med forsinkelsen og lige som jeg nyde lidt billeder fra en skøn dag, når de kommer på bloggen.


Til en start kan jeg da fortælle at min søster lavede denne skønne frisure på mig, hvis i vil læse mere om hvordan, så se hendes indlæg her: Bryllupsfrisure

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med både brylluppet og festen! Det lyder som om i havde en skøn dag og er det ikke også bare det, som det hele i bund og grund handler om? :D
    Du ser i hvert fald blændende fantastisk ud og lækker frisure!

    SvarSlet
    Svar
    1. ærligt jo det har jeg da en forventning om at det gør :)
      Og tak søde :)
      KH Micha

      Slet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails