onsdag den 19. juni 2013

Graviditetsbluse - endelig lidt sy til mig selv

Syet ud fra Ingelise's symagasin nr. 2/2010

Fik hjælp af min mor, så jeg var sikker på jeg kunne passe den, synes bare desværre den er blevet for stor.
Har ellers syet den ind i siderne, men er ikke helt tilfreds. Ved dog jeg nok skal komme til at kunne passe den på et tidspunkt :)

Lærte at sy med rynke i siden, det har jeg ikke prøvet før. Næste gang flytter jeg dog rynkedelen 3-4 cm ned, så den sidder mere midt på maven, nu sidder den nærmest oppe over. Ved dog ikke om det er fordi min mave sidder så lavt, men i forhold til de graviditetsbluser, jeg har købt, er den noget højere oppe.

Men om jeg får syet flere vides ikke, kommer an på om jeg får brug for flere :) Var dog meget sjovt at prøve at sy til mig selv, og det var super nemt, da jeg først kom i gang.

2 kommentarer:

  1. Den ser super fin ud - godt gået. Må være rart med god samvittighed at sige man gror ind i den :-)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig fin og ja, der er da plads til en voksende mave :D Jeg skal snart selv til at prøve, at sy kjoler til mig selv og maven, det er jeg også spændt på, for det er et selvtegnet mønster! :D

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails