torsdag den 13. juni 2013

Hættetrøje til lillebror


Så fik jeg strikket denne lille hættetrøje til lillebror. Har været i gang med den noget tid, den har bare drillet lidt, da der var en del nye strikketeknikker, jeg skulle lære.

På trods af opskriften er på engelsk, er den let at gå til, når bare man lige har overskuddet til at lære de nye ting :) Men der henvises til nogle ganske fine vejledninger.

Er desværre ikke helt tilfreds, men ved at det er pga. de nye teknikker, så hvis jeg strikkede den igen, ville der ikke være de samme tydelige overgange, samtidig har jeg fået lavet den lidt for bred, men den kan bruges og lillebror kommer ikke til at fryse til vinter :)

Om jeg strikker den igen ved jeg ikke, men overvejer, da jeg godt kunne tænke mig at lave en som ikke føles som en prøvemodel, da jeg egentlig synes den er en ganske fin model, og ja nem at gå til :)

Fakta:
Størrelse: 0-6 måneder
Garn: Raggsokgarn fra Netto - 3 nøgler + en sjat
Til: Lillebror

1 kommentar:

  1. Jeg synes nu den er ganske fin og den skal i helt sikkert nok blive glade for til vinter :) Min svigermor er også gået i gang med at strikke til vintergarderoben til både Elias og lillesøster, så vi glæder os til at se resultatet :D

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails