tirsdag den 18. juni 2013

Kold te fra Pickwick - give away

Jeg har været så heldig at få lov til at afprøve Pickwicks nye sommerfriske produkt.
Nemlig kold te med super skønne og friske smage.
Jeg er stor tefan, så det er lige mig.


Det eneste man skal, er at tilføje en pude eller flere alt efter vandmængden til dit drikkevand, og så er der ellers frisk vand med skøn smag af bær og frugter.


Vi herhjemme har afprøvet Cold Red Fruit Burst, og den giver bare lige det der ekstra pift til at det ikke bare er kedeligt vand man sidder og drikker. Er sikker på det bliver et hit herhjemme, og tror bestemt også min søn på 3 år vil kunne lide det uden problemer.
Han må afprøve en variant i morgen.

Da teerne er sødet med lidt Stevia indeholder hvert glas under en kalorie, det er jo helt vildt at man kan lave en frisk drik uden flere kalorier. Ikke at jeg går særligt op i kalorier, synes bare at det er smart at et produkt bliver forsøgt sødet med andet end almindelig sukker. 
Herhjemme får vi ofte for meget sukker, da vores drikkevand ellers bare er blevet blandet til ganske almindelig saft, og der er det ikke altid at der lige er sparet på sukkeret. Så er da kun rart, hvis vi kan få holdt vores sukkerforbrug nede.

Kunne du også tænke dig at afprøve de nye sommerteer?
Så deltag i min give away, om 

2 stk. Cold Pineapple Punch
2 stk. Cold Red Fruit Burst
2 stk. Cold Peach Crush

Vinderen trækkes d. 23. juni!

Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar herunder, hvis du samtidig bliver fast læser af min blog hos bloglovin bliver jeg glad, det er dog ikke et krav:
Follow on Bloglovin


Dette indlæg er sponsoreret.
Jeg skriver kun om produkter, jeg selv føler, jeg kan stå inde for, og meningerne er mine egne.

15 kommentarer:

  1. Hvor sommerligt :) Jeg vil gerne deltage!

    SvarSlet
  2. Spændende med et alternativ til saftevand.
    Deltager gerne.

    SvarSlet
  3. Uh hvor lækkert! Det prøver vi gerne! :)

    SvarSlet
  4. jeg følger skam allerede på GFC... og deltager gerne.

    SvarSlet
  5. Jeg vil være med og følger allerede på GFC :)

    Sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager gerne! Teerne lyder utrolig lækre og geniale med sødemidlet i stedet for almindeligt sukker :-)

    SvarSlet
  7. Jeg deltager meget gerne. :)

    Line

    SvarSlet
  8. Bliver jo nød til at prøve lykken :-)

    SvarSlet
  9. Lyder rigtig lækkert, især når man er glad for både iste og almindelig te :)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  10. Nøøjh det lyder lækkert. DEN må jeg hellere være med på ;) Varm the er jo ikke altid et hit på en varm sommerdag ;)

    SvarSlet
  11. Det lyder spændende, jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  12. Jeg kan vist lige nå det :) vil meget gerne deltage!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails