tirsdag den 4. juni 2013

En god portion genbrug!


2 par shorts - str. 3 år minikreas 20302 mønster

Syet ud af et par af mine gamle cowboybukser med sidepanel på 10 cm. Syet med ombuk i linningen, da livet er meget lang i forvejen, har jeg bare bukket om og syet elastik i.

Virkelig et mønster der kan anbefales, når bare man husker livet er meget langt, hvis ikke man ønsker at sy elastik i ombuk, men påsyet linning, kan der med fordel klippes 3-4 cm af.



og så lige et par knickers.

Det er altid godt med genbrug :)

Grunden til detaljen med sidepanelerne var at mine bukser simpelthen ikke var brede nok til mønsteret, og så er det jo super lige at kunne tilføje et sidepanel, som fin detalje med alle drengens yndlingsting.

Han var helt med på at de var til ham, og var meget glad for dem.
Milas: Jeg elsker dem!
Dejlige dreng.

2 kommentarer:

  1. Super fin måde at genbruge på - især med sidepanelerne! :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig smart, må jeg sige!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails