søndag den 23. juni 2013

Lækre sager fra Libero - give away

Jeg har endnu engang været heldig, og har denne gang fået lov at afprøve produkter fra Libero. Så for et par dage siden landede denne fine kurv hjemme hos os.

Som snart mor til 2 og bestemt et vanemenneske, er jeg på ingen måde afvisende, når jeg får tilbud om at afprøve noget nyt til mine børn, det er altid rart at finde ud af om der er andre produkter der virker lige så godt, eller bedre end dem, vi i forvejen bruger.



Lige nu er det dog kun vores store dreng, der kan afprøve bleer og de andre lækre sager, da lillebror ikke er født endnu. Så til ham har jeg tager buksebleer, pusleunderlag, puslespil og vendespil fra til. De andre skønne produkter vil blive gemt til lillebrors ankomst, da vi ikke bruger særligt meget zinksalve osv. til Milas mere.


For herhjemme er projekt smid bleen i fuld gang, og har faktisk været det i ret så lang tid. Vi har bare en ret så stædig 3 årig, der ikke rigtig gider. Men buskebleerne er han overraskende glad for, især det med at der er forskellige motiver på.

Så her i weekenden er de blevet afprøvet i stor stil, og han kommer selv, godt nok først når han har tisset, men det er bedre end han slet ikke siger det. For så er han klar til at få et par på med et andet motiv. Så de fungerer faktisk rigtig godt, så må vi se hvornår han husker at sige til inden, men det med at han selv kan få dem af og på, det er bare super.


Kunne du også godt tænke dig at afprøve skønne produkter fra Libero til din guldklump, så kan du vinde en fin gavekurv, som den jeg har modtaget, gavekurven indeholder dette:
Zinksalve, creme, papbog, vådservietter, pusleunderlag, små bleposer, vendespil, puslespil, samt en valgfri pakke bleer, lige til den størrelse din lille guldklump bruger.

Husk du også kan tilmelde dig Libero klubben, hvor du kan samle point, få gode råd, afprøve nye produkter og meget andet. 

For at få mulighed for at vinde en skøn gavekurv, skal du skrive en kommentar under dette indlæg hvis du samtidig bliver fast læser af min blog hos bloglovin bliver jeg glad, det er dog ikke et krav:

Follow on Bloglovin

Vinderen trækkes d. 28. juni!

Dette indlæg er sponsoreret.
Jeg skriver kun om produkter, jeg selv føler, jeg kan stå inde for, og meningerne er mine egne.

21 kommentarer:

  1. Jeg vil da gerne være med... Med et blebarn, og et nyt på vej til november - Så ville det ikke være en dårlig pakke at vinde ;0)

    SvarSlet
  2. Jeg vil også meget gerne deltage!

    SvarSlet
  3. Sådan en kurv kan man jo altid bruge. Jeg er med. :-)

    SvarSlet
  4. Virkelig en lækker giveaway! Lige noget for os herhjemme :)
    Deltager mere end gerne.

    SvarSlet
  5. Nu har jeg surfet lidt rundt på din fine blog, så nu har jeg meldt mig som fast læser. Vi kan i høj grad bruge sådan en fin kurv :) Jeg har termin med nr. 2 i efteråret og min første er stadigvæk blebarn og viser ingen tegn på at være klar til at prøve lidt uden.
    Så der kommer mange mange bleskift i fremtiden - men pyt - det er jo hyggeligt.. Så længe det ikke er de der lort-op-af-ryggen-og-langt-ned-i-bukserne :) Men tager nu det sure med det søde.

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne vinde denne kurv så den er klar til når ærten kommer ud :) Og held og lykke med ble afvendingen. Kan huske da det var min nevø der sød kom og fortalte han havde tisset - uden ble på og ikke helt på toilettet...

    SvarSlet
  7. Lækkerier - deltager da gerne;)

    SvarSlet
  8. Jeg kender en Milas som vil blive glad

    SvarSlet
  9. Bleer kan altid bruges herhjemme, ligesom de andre fine sager vil falde i min datters smag. Jeg vil gerne være med

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er også med, har endnu ikke melt mig i libero klubben.

    SvarSlet
  11. Jeg følger og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  12. Det ville da være skønt at vinde :) Jeg venter min første om knap en måned :)

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  13. Ej, det kunne vi godt bruge :)

    Krydser fingre
    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Det kunne vi bestemt også godt bruge her - men måske mest til nummer 2, som er på vej

    SvarSlet
  15. Det kunne jeg virkelig godt bruge!

    SvarSlet
  16. uhh - den vil vi gerne vinde - det kan bruges det hele :)
    vh
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  17. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  18. hello!
    amazing!
    I am follower. sabo eva
    bloglovin : sabo eva
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  19. Deltager klart. Man altid bruge lidt til de små.
    Mette Nielsen
    gunthel@gmail.com

    SvarSlet
  20. uhh ville jeg gerne vinde :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails