torsdag den 20. juni 2013

Video: Dobbelthækling til brug ved grydelapper med titel

Jeg har i dag fået en del henvendelser på, hvordan jeg hækler dobbelt i mine grydelapper med titel, som var i Hendes Verden nr. 11 i år.

Opskriften og diagrammer med antal masker osv. kan også findes på min ravelryprofil: Grydelapper med titel - Family potholders

I samarbejde med min mand har jeg derfor lavet denne video. Regner med på et tidspunkt at lave den om, da den ikke er så tæt på som jeg gerne ville. Men det var det der lige hurtigt kunne lade sig gøre, og synes at andre der har haft problemer skulle have en chance for at komme i gang.

Så værsgo en video til forklaring af dobbelt hækling ala Micha, håber i kan forstå den og at det ikke går alt for stærkt, det er lidt svært lige pludselig at sætte farten ned :)






2 kommentarer:

  1. Hej, du har ingen mønstre på desse der står, mor, far eller kæreste på?

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails