onsdag den 1. september 2010

Dejlige pakker :)

Fik disse Clovernåle med posten i dag, havde fået min kæreste til at bestille dem til mig. Jeg havde dog ikke lige været opmærksom på at det var en pakke, hvor man fik alle dem med de der bogstaver (ved ikke lige hvad de står for :) ) og ikke kun efter mm.
Så nu mangler jeg egentlig 3 mm og 2,5 mm. Så ender med jeg må bestille nogle flere.

Jeg har brugt 3,5 mm for at afprøve om de overhovedet var mig. Man holder vildt godt på dem, men min hæklestil gør at jeg bliver ved at tabe garnet, meget upraktisk. Men mon ikke jeg holde op med det på et tidspunkt, for de er bare gode at sidde med udover det.

Men må vist have erhvervet mig de to andre. Er i tvivl om jeg skal have fat i 2mm, da jeg ikke bruger den så ofte, hvad ville du anbefale???

Samtidig modtog jeg også en pakke fra Anne - en masse teposer tusind tak :)

Er bare så glad for at der tænkes på mig :)

Det var bare en rigtig dejlig formiddag, sådan lige at få en masse gode ting med posten :)

2 kommentarer:

  1. hey. bogstaverne er tørrelses angivelse i us.. så det er sikkert bare for at de kan sælge pakken i flere lande.

    jeg er også rigtig glad for de clover nåle jeg har.. de er bare så meget bedre end andre hæklenåle.

    hvor har du (eller din kæreste) købt dem??

    ang. str. 2,0 så syntes jeg det er en fin størrelse, jeg har bare desværre dårlige erfaringer med at metallet bøjer efter lidt tid (endda også ved clover!!!)og derfor kommer til at brække over.

    god hæklelyst

    hilsen stinne

    SvarSlet
  2. Hej Stinne
    Ja det var bare lidt øv der ikke var alle dem jeg bruger, er lidt undrene over hvem i alverden der bruger 2,75 og 3,25 :) men de er åbenbart nødvendige, så må jeg se hvad jeg skal bruge dem til :)

    Vi købte dem på ebay. kæresten har også lige bestilt de 3 hjem jeg manglede, så tror vi har brugt ca. 400 kr på dem alle med porto, det synes jeg ikke er galt...

    Men har fundet ud af, at det ikke er nemt at skifte over til dem gamle her efter jeg prøvede dem, så de bliver vist bare pakket væk :)

    Bruger ikke så ofte 2 mm, så vidste ikke den kunne bukke, dejligt du vil dele din erfaring, så jeg er forberedt på det :)
    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails