onsdag den 29. september 2010

Genbrugspapir - Tusind tak!!

Sådan ser det endnu engang ud hjemme hos os.
Jeg har modtaget så meget papir fra nogle skønne piger på BK.
Tusind tusind tak!!

Stort set alt på tørrestativet er fra disse 3 tøser, der er dog også lidt, som jeg havde liggende, og har stadig mere liggende, men der var ikke rigtig mere plads :)

Tror også jeg har lige så meget, hvis ikke dobbelt så meget der er vasket og tørret, men som jeg endnu ikke har fået tid til at skære endnu.

Meget af min tid går nemlig med portrætbestillinger til jul. Da det er sidste chance at bestille i år, d. 20. okt. for ellers kan jeg ikke nå dem. Samtidig er jeg i fuld gang med lidt blæksprutter, også en enkelt på bestilling.

Elsker at lave bestillinger til folk, det er så skønt når der er nogle der kan lide det man laver :)

Lige et lille billede af de 3 breve/pakker jeg har modtaget inden for de sidste dage, tusind tak!!!!

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails