tirsdag den 14. september 2010

Gavebånd - genbrug og fletteri!


Efter jeg besøgte Helene i Avedøre, hvor jeg bl.a. så hendes flotte terpentin skåle, kom jeg til at tænke om at sådan nogle lavede vi da også, da jeg var barn. Jeg faldt sjovt nok over dem, da jeg ryddede op på mit hobbyværelse.  
Var helt vildt med guld skålen, bare det at få lov at lave en kun af de terpentiner, det var lykken. Selv dengang elskede jeg at være kreativ :)

Jeg faldt også over disse stjerner, som jeg altid har foldet mange af. 

Jeg har altid brugt meget gavebånd til at folde af, da jeg syntes at det papir, man kunne få til dem, var alt for kedeligt. 

Så lige et forslag til lidt mere genbrug :)
Tror også det er derfor jeg er blevet så glad for at folde til tasker, jeg har altid foldet et eller andet, da jeg var barn. Det ligger vist bare i mine hænder.

Laver stadig stjerner, men ikke rigtig skåle, men måske man skulle prøve igen :)

3 kommentarer:

  1. Tror da vi skal tage de skåle op igen, gik og fik lyst her den anden dag, så skal vi ikke kigge efter serpentiner??????
    Jeg har stadig lakken et eller andet sted :-)

    SvarSlet
  2. Hei, så fin blogg du har. Jeg oppdaget den i dag. Jeg legger meg til som følger jeg, for her var jo å mange fine ideer. Kikk gjerne inn til meg også om du har lyst. Legger du igjen en kommentar blir jeg hoppende glad. Jeg elsker Danmark og reiser dit så ofte jeg kan...ha en fin blogguke. Wilhelmine, Norge

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails