fredag den 6. januar 2012

Anmelde e-bog fra Gyldendal

Var så heldig at blive udtrukket til anmelder af Wendys vidunderlige verden fra Gyldendal inde på deres facebookside. Jeg har indtil nu ellers kun villet sidde med en bog i hånden i bogform, men nu havde jeg chancen for at prøve at læse en bog som e-bog, så tænkte at det måtte da afprøves. Derfor meldte jeg mig til. Jeg ser frem til forsøget, men om det helt kan erstatte de gode gamle bøger, tror jeg desværre ikke.

Så de næste dage skal gå med at forsøge mig frem med dette på min nye Iphone.

Hvad med dig, har du prøvet at læse en e-bog?

2 kommentarer:

  1. Ja, synes det er genialt, især da man på mange biblioteker kan låne e-bøger. Jeg bruger min ipad til at læse dem på, og synes det er fint.

    SvarSlet
  2. Ja - jeg har læst op til flere e-bøger på min sony-ebogslæser og en enkelt på Ipad'en. Jeg skulle lige vende mig til det, men det gik nu hurtigt. Nu er jeg begejstret. Mest over at kunne nøjes med at have en lille tynd ebogslæser (sony'en) med i tasken på rejser og slippe for at slæbe store tunge bøger med. God fornøjelse!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails