søndag den 22. januar 2012

CARSstof i Bilka!

Købte for en del måneder siden dette Cars stof i Bilka. Der er 5 meter i en pakke. Dog er det kun McQueen der er som hovedfigur på stoffet, men det er fyldt med andre af racerbilerne i stor format.

Da jeg var i Bilka (Odense) i sidste uge, så jeg at de nu havde sat det ned til 50 kr. pr. pakke. Tænkte dog at jeg jo havde en pakke, men fortrød og fik min svoger til at købe det.

Godt nok er bilerne store, men er sikker på jeg nok skal få det brugt til et eller andet. Hvis ikke mon så ikke der er andre der kan få glæde af det :)

Det skal i hvert fald bruges til at betrække en legemadras, hvor Milas slår koldbøtter. Skal bare lige hitte ud af det nemmeste måde at ombetrække den :)

Men bare lige et lille tip 50 kr. for 5 meter, det er altså billigt :)

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails