fredag den 20. januar 2012

Stofpakkeleg

Er med i en stofpakkeleg, hvor man skal sende 3 stykker stof i størrelsen 40x40 til en anden. Hvem vi skal sende til er valgt ved lodtrækning, og så er det ellers med at se om man har noget som den anden ønsker sig. 

Jeg synes det er en rigtig hyggelig måde at glæde en anden kreasjæl på, og samtidig få lidt nyt til lapper, lommer eller andet, så man ikke hele tiden står med meget store stykker, som man ikke skal bruge det hele af. 

Jeg har været så heldig at modtage denne skønne stofpakke. Det er bare noget super lækkert stof, og er helt vild med det. Samtidig elsker jeg bare giraffer, så der er bare ramt plet :) og det med alle dyrene, pingvinerne, ballonerne, det super skønne stjernebånd... altså kan ikke lige vælge hvad der er fedest :) Tusind tak kære kreakusine, du ved hvem du er :) 

Nu skal jeg bare havde sendt min pakke af sted. Jeg har indtil på tirsdag, der skal alle havde sendt. Har også fundet stof frem, men skal lige hitte på lidt mere :)


1 kommentar:

  1. fin fin stof.. rigtig god ide at sende lidt rundt :)
    kig gerne ind til mig og vær med i min giveaway :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails