tirsdag den 24. januar 2012

For 2 år siden :)

blev vores lille dreng født. Dagen i dag startede sjovt nok med at han vågnede kl. 6.22 præcis samme tidspunkt som han er født. Da jeg tog ham op, sagde jeg tillykke med fødselsdagen og han kvitterede med et Hurra :)

Han var rigtig glad her til morgen og ville meget gerne i dp og vise sine fine nye tog, han fik her til morgen. Så efter han var kommet i flyverdragten valgte han så at gå hele vejen derud. Der er ca. 1,20 km, det synes jeg er ret godt gået.

I dag har han igen sit fødselsdagssæt på jeg har lavet til ham (havde han også i lørdags, da familien var på besøg og fejre ham):
Det var første gang jeg applikerede på denne måde, så det er ikke blevet helt vildt godt, men det er ok.
Jeg har jo så efterfølgende fundet ud af at jeg skal have rivevlies på bagsiden. (det havde jeg på dem jeg applikerede i går)

Fakta:
T-shirt købt i H&M str. 86/92 
Applikeret med kage og tal
Bukser: mønster fra Homemade 1506 Vigge, en blanding af de to viste modeller.
Lommen matcher cupcaken.
Lavet i str. 92

5 kommentarer:

  1. Tillykke med ham :) Rigtig fint sæt tøj du har lavet til ham der! Ihh måske man skulle gøre dig kunsten efter og producere noget til min lille trold til hans 1 års fødselsdag...

    Håber han har haft en god dag i dagpleje og i får en hyggelig eftermiddag også...

    SvarSlet
  2. Tak allesammen :)
    Agnethe, du må da bare i gang. Ville også havde lavet en til Milas da han blev 1 år, men der kunne jeg ikke sy :)
    Det er også den første rigtige applikering på jersey så der er da nogle fejl, men det er sådan man lærer :)
    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails