søndag den 8. januar 2012

Lige et madindlæg

Da jeg ikke er hjemme i hverdagen til at lave aftensmad, havde jeg en intention om at eksperimentere og lave lidt lækkert i weekenderne. Indtil nu er det ikke blevet til det store, så i dag skulle jeg i gang.

Men pga. forskellige ting der bare skulle gå skævt kom vi alt for sent ud og handle.

Så dette blev hvad Netto havde at byde på sådan en søndag aften kl. 16.50.

Meget inspireret af en ret jeg lavede i februar 2010 fra madbladet Spis bedre fra samme måned.

Laks - desværre stegt lidt tør, da den var frossen da den kom på panden. Sådan er det vist bare når man er sen på den :)

Frisk pasta fra køledisken med broccoli, ristede solsikkekerner og fetaostesovs.
Mums det smager altså bare skønt.

Der skulle også havde været avocado til, men der var ikke nogle der var modne.

Hvis ikke det var fordi laksen var frossen havde denne ret ikke taget mere end maks. 10 min. at lave, så hurtigret der bare smager mums :)

Oprindeligt er det ikke meningen der skal laks til, men jeg synes bare det passer så super godt til, så det bliver der tilføjet her.

1 kommentar:

  1. Uhh det lyder altså også bare for mums Micha :D Det skal da nok afprøves herhjemme også på et tidspunkt!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails