onsdag den 26. oktober 2011

Der hækles stadig

Jeg hækler stadig på livet løs, selv om i ikke ser meget til det her på bloggen. Der er en del til julegaver og lidt andre småting som påbegyndes, men ikke rigtig bliver færdig, som det ser ud lige nu, men måske en gang, når mit kreasted er færdigt, så det hele ikke stadig ligger i flyttekasser. Der er hele tiden noget jeg mangler og som jeg ikke lige kan finde, rigtig irriterende.

Men har da lige fået hæklet en bunke øjne, så nu kan nogle af mine hækledyr få øjne efterhånden som de bliver færdiggjort, det er jo en god ting, og altid rart at de er der, og jeg ikke først skal til at lave dem, når jeg skal bruge dem. Det er noget af det tilbehør, der altid lige skal være klar og ved hånden.

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails