fredag den 14. oktober 2011

Så er det tid til at buzze Lovefilm.dk

Da jeg stadig ikke har net, men låner mig lidt til det engang imellem, eller bruger mobilens meget langsomme net. Så er det bare super at jeg nu skal til at buzze lovefilm.dk Så er der masser af tid til at se film eller spille spil om aftenen.

Lovefilm.dk er et lejested, hvor man laver en ønskeliste med film og spil, og derefter kan man have to diske hjemme af gangen i lige så lang tid man har lyst. Denne model koster 159 kr. pr. måned.
Hvis man kun ønsker at leje film, koster det 139 kr. pr. måned.
Jeg har valgt at prøve modellen med både film og spil, som jeg kan afprøve i 2 måneder gratis for lovefilm.dk gennem buzzador.dk

Dette kan jeg, da jeg er en buzzador. En buzzador afprøver forskellige varer, buzzer med venner, familie, kollegaer og bekendte om de forskellige produkter. Du kan også blive buzzador inde på www.buzzador.dk, skriv gerne at du har hørt om buzzador fra mig: BuzMicha eller send mig din mail, så inviterer jeg dig. Min mail: me (@) galleri-micha.dk (selvfølgelig uden parantes og mellemrum).

Har du også fået lyst til at afprøve lovefilm.dk i en gratis prøveperiode, kan du tilmelde dig nu og bruge denne kode: van1109, så får du også en gratis prøveperiode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails