torsdag den 20. oktober 2011

Har du husket...

Store Bagedag i dag :)

I dag d. 20. oktober er det store bagedag læs mere om dagen her: Traditionen - hvor der også kan findes en masse opskrifter.

Jeg har desværre ikke fået bagt endnu, men overvejer stærkt lige at skulle et smut i køkkenet.
I stedet har jeg haft lidt kage med på jobbet i dag, det blev til lidt sandkage med æbler.

Store bagedag har også haft en central plads på mit nye arbejde, da jeg har lavet denne fine udstilling til at markere dagen:

Som den hurtige læser kan regne ud er jeg startet i en boghandel her 1. oktober. Så nu er jeg boghandler igen. Jeg er uddannet boghandler fra 2008, så det er lidt tid siden jeg har haft med bøger at gøre, men synes hurtigt, jeg er kommet tilbage på banen igen, mangler dog stadig lidt af alt det nye der er sket siden dengang.

Jeg håber på på længere sigt at kunne komme med lidt boganmeldelser til jer og andre gode tips :)

Udstillingen har kunnet ses her: HC Bøger og papir, Rudkøbing, som er min nye arbejdsplads. Så er du et smut forbi Langeland så kom forbi, vi er altid klar til at hjælpe med en bog eller to :)

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails