tirsdag den 27. december 2011

Årets grydelapper

Så er årets grydelapper givet ud. Det blev til disse tre versioner. Synes de er super fede, men nøj jeg bliver altså lidt træt i længden, når jeg har gang i sådan et par :) Men de bringer glæde og jeg har selv hittet på dem, det er for mig det vigtigste.

1 sæt med oldefar og oldemor til mine stedbedsteforældre = Milas' oldeforældre, de er ret lange i det. Glemte at måle dem, så ved faktisk ikke hvor lange de er.

1 sæt til Milas' moster og onkel. De holder meget deres ting i sort og hvidt, derfor disse farver.

1 sæt til et forældrepar hvor jeg var nisse for moderen i en nisseleg på BX. Skulle egentlig lave et par til os selv, men syntes lige de skulle have et par først. Så må jeg få lavet nogle til os på et andet tidspunkt, for de er nu altså sjove :)

Lige lidt nærbilleder:


2 kommentarer:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails