torsdag den 22. december 2011

De sidste tasker for i år

Disse 3 stk. tasker blev færdige i november, de har været lidt tid undervejs. Skulle lige finde mine ting igen efter flytningen.

Info:
1 stk. 15 cm rød lynlås og rødt for. Små tern.
1 stk. 15 cm blå lynlås og blåt for. Mellem tern.
1 stk. 20 cm rød lynlås og rødt for. Mellem tern.

Alle 3 er afsat.
De skulle lige frem til ejerne inden de kunne vises. Ved de 2 røde skal gives til jul, men så vidt jeg ved læser modtagerne ikke med, så har tilladt mig at tage dem med her.

Alle 3 er lavet af blandet emballage. Har efterhånden ikke så meget forskelligt tilbage, det er stort set "kun" det samme emballage vi bruger herhjemme, så kan godt blive lidt kedeligt nogle gange.

Men har en masse emballage liggende, der bare venter på at blive brugt. Må nok indrømme at da jeg fik samlet det hele sammen under flytningen fyldte det ca. ½ lille flyttekasse - altså når det var mast sammen :)
Hobby menneske nej da :)

Lige lidt nærbilleder:

4 kommentarer:

  1. Ser godt ud!
    Samler og samler til dig.. og ved andre også er igang ;)

    SvarSlet
  2. Det er nogle flotte tasker, du laver. Jeg melder mig lige som fast læser :-) Jeg fletter også selv, men er desværre nødt til at holde en krea-pause i øjeblikket pga. seneskedebetændelse. Du er velkommen til at kigge forbi min blog, der er også billeder af de ting, jeg har flettet.

    Hilsner fra Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Får også tit problemer pga. seneskedehindebetændelse, men det stopper mig heldigvis ikke, men ja kender helt til det med kreapauser, suk..
      KH Micha

      Slet
  3. Hej Micha. Jeg har lige fundet din blog herinde i blogland, og er rigtig vild med den. Kan se at vi blogger om de samme ting, måske du har lyst til at se min, har nemlig også en give away igang, som du da er mer end velkommen til at deltage i, hvis du har lyst.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails