mandag den 26. december 2011

Glædelig bagjul!

Vil lige ønske jer alle en lidt forsinket glædelig jul.
Havde regnet med jeg kunne nå at sende jer alle en lille julehilsen inden jeg tog afsted på juleferie, men niksen. Da jeg kom hjem kl. 17 fredag aften stod den på stress og pakkerier herhjemme for at nå færgen kl. 18.15, da vi meget gerne skulle være der kl. 18 og skulle også lige spise aftensmad.

Men vi nåede det og har haft nogle dejlige juledage, er dog meget meget træt og lettere søsyg lige nu. Hader virkelig at sejle.

Håber i alle har haft en skøn jul, det har jeg.

Samtidig skal i da lige se min troldegren, som jeg har fået af min mor efter vi er flyttet. Da vi ikke har et juletræ hænger vores julepynt på den. Især de 4 fine kugler med Milas - Julen 2010/2011 bryder grenene. Lige som en del af de stjerner, jeg har det med at folde af gavebånd, og en fin strikket babynisse, jeg har haft siden jeg var lille, den er bare så super sød.

Glædelig bagjul folkens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails