torsdag den 8. december 2011

Nye udstikkere

Er de ikke bare fine :)

De er købt hos udstikkere.dk
Jeg købte dobbelt så mange, men de andre 8 var ikke til mig.

Dog var jeg så uheldig at det ene tog manglede, først havde jeg dog set det som traktoren.
Så jeg skyndte mig at skrive til dem at den manglede. 5 min. senere opdagede jeg, jeg havde set forkert at det var det ene tog, og skyndte mig at rette fejlen. Men der havde de allerede sendt en traktor afsted til mig, det kan man da kalde hurtig service. Selv om det var mig der havde lavet en fejl, sendte de også det manglende tog til mig, så modtog det ret hurtigt. 

Er noget imponeret over denne service.

Dog kan man ikke regne med de cm, der står på hjemmesiden, udstikkerne er en smule mindre end de oplyste cm + at det er lidt forvirrende at selvom det er lavet som en dansk side, så står beløbene på svensk.

Men må sige at trods sprogbarriere, da jeg skulle kontakte deres kundeservice - jeg fatter hat af svensk. Så lykkedes det super fint at få forklaret fejlen, og den blev hurtigt rettet. 

Så kan helt klart kun anbefale dette sted. 

2 kommentarer:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails