mandag den 5. december 2011

Endelig tilbage på job.

I torsdags var jeg tilbage på job, ikke hele dagen, men noget af den. Var for svimmel til at blive der hele dagen, men det var da en start :)

Fredags var det heldigvis slut med penicilinen, så jeg var ikke så svimmel der. Her efter weekenden regner jeg stærkt med at være tilbage for fuld skrue, håber jeg i hvert fald på.

Inden alt det sygdom var jeg i vores lokalavis, så nu er det vist slået fast at jeg er den nye i byen :)

Regnede bare med at det var et lille billede, da jeg skulle præsenterer de 4 nye lokalbøger, men nej nej det fyldte en halv side. Selve opsætningen var skam også fin, blev bare lige lidt overrasket.

Lokalbøgerne var beskrevet nederst på siden, hvor der var skrevet lidt om hver enkel. En rigtig fin præsentation.

og så lige den øverste del af siden - bliv nu ikke forskrækket :)

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails