onsdag den 28. december 2011

Har deltaget i en nisseleg

Har deltaget i en nisseleg på BX, hvor jeg skulle glæde en af de andre skønne kreakvinder derinde og hendes familie.

Det blev til disse hæklerier.
2 græskar - opskrift fra
Itsy bitsy spider 
2 pærer - egen opskrift
1 agurk + 2 agurkeskiver - egen opskrift
1 porre - egen opskrift
1 sæt grydelapper med mor og far - egen opskrift

Det bragte heldigvis megen glæde. Nåede ikke alt det jeg gerne ville, men hellere lidt end intet.

Det er så meningen vi skal komme med et før og et eftergæt, og blev gættet med det samme, men det gør ikke noget det er kun sjovt :)

Deværre har jeg i skrivende stund ingen anelse om hvem der har været min nisse + jeg ingen gave har modtaget endnu, har dog i dag fået svar på at den er på vej, må indrømme jeg er lidt skuffet, synes det sjove går lidt af legen, når man går og venter og ikke kan være med til at gætte, hvem det kan være. Ville have været rart at hende der nissede mig, lige hurtigt havde logget på og skrevet at hun ikke nåede det i stedet.

Men jeg har da kunnet glæde en anden trods manglende pakke til mig. Om jeg er med næste år, det ved jeg ikke, har ikke lyst til igen at sidde med den der følelse af ikke at kunne være rigtig med i legen og føle mig lidt snydt, fordi jeg har brugt tid og energi på en leg, jeg ikke selv er en del af.

Er dog glad for at jeg også var med sidste år, så ved jeg da at det ikke er hver gang det er sådan. Der fik jeg en super fantastisk gave til Milas - et par fine bukser og en fin mulepose til lidt legetøj, så skøn en gave :)

2 kommentarer:

  1. sikke nogle flotte ting du har lavet

    SvarSlet
  2. Kære Micha. Din gave du lavede er SÅ flot. Synes som altid din hæklekunst er fabelagtig og de her er SÅ sjove. Du ved jo også jeg er fan af dine tykke navne grydelapper :)

    Forstår som sagt godt, at du føler dig skuffet, men som du ved er det jo absolut ikke hver gang det sker. Håber ikke det skræmmer dig. Håber du får en grund til hvorfor gaven ikke er sendt før og der ikke er givet tegn fra din nisse.

    Knus fra lille mig fra BX

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails