søndag den 11. december 2011

Årets julekugler til Milas


Så fik jeg lavet årets julekugler til Milas. Sidste år lavede Louise aka Fru Melgaard dem til os, men i år ville jeg lave dem selv. Så nu er der indkøbt glimmerlim til de næste mange år. Synes det er sådan en hyggelig tradition at Milas får nye hvert år. Jeg har valgt at vi skal have 2, for hvis der er en der går i stykker, så har vi stadig en tilbage.

Jeg har brugt dette decolim fra Panduro Hobby. Det virker super fint. Når man lige har fundet den rette måde. Som i nok kan se, blev den lilla julekugle ikke lige så god som den blå. Men synes alligevel den er sød, det er jo tanken der tæller, og er kun hyggeligt, man kan se de er hjemmelavet, synes jeg.

Så har du lyst til at dekorere dine egne julekugler, er der masser af muligheder, man kan få glimmerlimen i alle mulig forskellige farver. Så rigtig god fornøjelse!

2 kommentarer:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails